lördag 8 november 2008

Vilken j*vla dag!

Klockan är nu 01.35 lokal tid och vi sitter i mitt och Cillas hotellrum och dricker öl.

Vi har hunnit med en hel del idag. Vi har shoppat, bilat och letat hotell här i Miami.

Vi fann till slut Hotel Crest, ett hotel som ligger ett stenkast från Miami beach.

På resan hit fick vi, på nära håll, se två riktigt otrevliga bilolyckor.

När vi sedan kom in till Miami så var vi på vippen att peta till en buckla på en Mersa. Som tack för 'nästan-krocken' fick vi (jag skriver 'vi' eftersom jag inte vill outa bilförar'n) fyra långfingrar från lika många välkammade, mörkhyade gangster-wannabes... Som tack för att de uppmärksammade oss på att man helst ska använda blinkers när man byter fil fick de stora leenden och en slängpuss :)

Imorrn ska vi göra Miami beach från tidig morgon till sen kväll. Exakt vad vi ska hitta på återstår att se...

Du/ni som läser det här får gärna skriva en kommentar! Det känns lite bättre om jag vet att det faktiskt sitter folk och läser det jag skriver.

Nighty!

2 kommentarer:

Björn sa...

Om jag kunde maptravella till er så skulle jag göra det! Fna va gött ni verkar ha det!

Anonym sa...

Jag läser flitigt...
Kul att se vad ni gör och hur ni har det.

//Kluttberg