fredag 7 november 2008

Orlando Premium Outlet

Jag har nu köpt ett par Lacostetröjor, en deluxig Boss-skjorta som blir skitbra till smokigen. Samlingen solbrillor utökats med ett par Marc Jacobs.

*****

Jag har precis köpt en säck med diverse kläder på CK. Bl.a. en rock som är riktigt snygg.

All shopping har gjort mig trött. Just nu sitter jag på en bänk och vilar lite. Det är snart dags att fortsätta att bränna pengar.

*****

Snart är vi färdigshoppade för idag! Jag har inte en aning om hur mycket pengar vi har spenderat men det är nog, åtminstone, en nettolön =)

Nu måste vi bara hitta en resväska så att vi får med oss allt hem. Jag är lite sugen på ytterligare en CK-jacka och en Kenneth Cole-klocka. Vi får se hur det blir...

*****

Det blev inte någon klocka eller ytterligare en jacka. Jag avslutade shoppingen med att köpa två par skor.

Vi har precis kommit tillbaka till hotellet. Innan vi åkte hit stannade vi till på en Red Lobster-restaurang. Maten där var helt ok. Vår servitris var dock inte någon av de trevligaste personer jag mött. Allt vi bad om och frågade om var skitjobbigt. Hon lär nog inte nomineras till Employee of the month under de närmsta åren...

Innan jag kryper till kojs ska jag och Nicke försöka hitta ett hotell i Miami där vi kan bo från fredag till söndag.

Nighty!

Inga kommentarer: