torsdag 6 november 2008

Jag blir så jävla trött...

Jag har spenderat ett par timmar med att skriva saker att publicera på bloggen. Av någon anledning så fanns bara ett inlägg kvar i mobilen. Det som jag skrev på avresedagen. Resten har försvunnit... S K I T ! ! !

Aja, jag får väl göra ett försök att sammanfatta våra två dagar i Staterna...

*****

Problemet som uppstod på Budget igår var att Hotels.com, som vi bokade bilen hos, hade skickat en bokning på en skitliten personbil fastän vi bokat en SUV. Linda tillbringade närmare två och en halv timme i telefon med Hotels.com. Det slutade med att vi fick hosta upp ännu mer pengar för att få en bil som vi skulle få plats i... Hotels.com kommer att få ett glatt mail från Linda när vi kommer hem...

Bilen är en svinaktigt stor Ford. Jag har än så länge inte sett en enda personbil här som är större än den vi har! Den är lite läskig att köra men det har gått bra hittills. 'Störst går först' fungerar ju skitbra!

*****

När vi kom till Orlando igår slaggade vi en timme på hotellet innan vi gav oss iväg på en shoppingtur. Jag spanade snabbt in två schyssta solglasögon från Gucci som jag bestämde mig för att köpa. Jag avvaktade dock med inköpet till slutet av dagen. När jag kom tillbaka till affären var de naturligtvis sålda :-(

Jag fick i alla fall med mig ett par snygga Kenneth Cole-brillor. Tyvärr dök inte shoppingviljan upp förrän i slutet av dagen så det blev inte mer än glasögonen...

*****

Idag har vi varit på Universal studios. Det var åtta år sedan sist och det såg likadant ut. Bilder kommer framöver...

Vi har precis avslutat dagen med mat från Pizza Hut och ett par kalla Coronas...

*****

Nu är det dags att sova. Imorrn är det dags för ännu mer shopping!

*****

Justja! Jag glömde skriva att vi har haft skitdåligt väder de här dagarna! Mulet, blåsigt och ganska kallt. Dyker inte solen fram snart måste vi hitta en solariesalong!

*****

Ett par slutord: Buuuuu Delta airlines och Hotels.com. Vi är grymt besvikna på företagens service!

Om jag lyckas hitta de försvunna inläggen så lägger jag upp dem a s a p.

Jag lägger upp lite bilder om ett par dagar.

Natti natti!

Inga kommentarer: