fredag 10 oktober 2008

Vilken dag!

En fredag är alltid en fredag, eller inte... Imorse vaknade jag upp med en ordentlig snorhjälm. Fastän jag mådde pyton så tog jag mig ner på jobbet och var precis i tid till morgonens gruppmöte.

När jag cyklade ner till jobbet började Jim Morrison sjunga "This is the End" i mitt öra. En lagom rolig låt att lyssna på när man befinner sig mitt i morgontrafiken på sin cykel...

Väl på kontoret och morgonmötet gömde jag mig i ett av konferensrummets hörn och gjorde mig så osynlig som möjligt...

Efter mötet kröp jag ner till mitt lilla hörn, klämde in mig bakom skrivbordet och höjde volymen på högtalarna. Efter ett par timmar var det dags att bege sig till Smedhälsan för det obligatoriska hörseltestet. Jag måste säga att jag var lite orolig inför testet men det visade sig att jag hade perfekt hörsel! Kvinnan som utförde testet sa att jag är ett medicinsk sensation :-)

*****

Usch vilket tråkigt inlägg jag håller på att skriva...

*****

Måndagens avsnitt av Family Guy har verkligen satt sina spår. Om ni inte har sett det kan ni kika på det här klippet. Låten har fastnat i skallen på både mig och Cilla...



*****

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och försöka få lite sömn. Jag mår verkligen sk*tdåligt just nu...

Natti natti!

Inga kommentarer: