måndag 6 oktober 2008

Till Isabel...

Hej Isabel!

Jag såg precis en sak på nätet som du kan berätta för dina föräldrar!!! Din mamma skickade ett mail till mig med en länk till Orlando Premium Outlets. När jag gick in på deras sida så såg jag en intressant liten sak som du måste berätta för dina päron, be din mamma översätta den här texten:

Expansion Celebration
Nov 6 - 9
Explore the center's expansion which welcomes 40 new stores. Enjoy live entertainment, in-store promotions and more.

Vilken tur att det är när vi är där! Vet du vad!? Jag tror att vi kommer att trivas i Orlando! ;D

2 kommentarer:

Isabel sa...

Herregud!!! Du skulle sett min mammas skutt när hon läste ditt inlägg för mig. Hon slog nästan huvet i taket - kan du tänka dig. Jag har förstått att det har med shopping att göra - det gillar jag!

kram!

Lola sa...

här ligger jag sjuk och hostar, men nu fick jag mig ett riktigt glädjeskutt.. skutteliskuttskutt.
Fy faaaaaaaaaan va vi e bra på att vara på rätt ställe vid rätt tillfälle.. sweeeeeeeeeeet