torsdag 9 oktober 2008

Snart är det helg!

Nu är det bara 16 arbetsdagar kvar!!! Wohoo!!!

*****

Känner mig ordentligt sliten efter en lång dag på jobbet. Dagens ledningsgruppsmöte drog verkligen ut på tiden och medförde en hel del extraarbete för undertecknad.

Tydligen så har det beslutats att delegationsordningen ska förtydligas. När cheferna förklarade hur det hela skulle administreras så höll jag på att få spader. Det slutade med att jag satt i en timme för att skapa en lagom enkel databaslösning för att underlätta hanteringen av hela alltet.

Om det nu sitter någon och läser det här som har hyggliga databaskunskaper så får vederbörande mer än gärna höra av sig! Jag har ju inte jobbat med databaser de senaste 7-8 åren så jag måste erkänna att jag är en aning ringrostig...

*****

Imorrn så ska jag på hörseltest. Det ska bli intressant att se om min hörsel är lika bra som jag tror att den är...

*****

På lördag ska vi svänga förbi brorsan och hans familj. Det lutar åt att det blir vedeldad bastu och Buzz. Det är alltid lika roligt att umgås med dem!

*****

Aja, nu ska jag ränna upp på vinden och hämta mina gamla skolböcker från högskoletiden. Måste uppdatera mina databaskunskaper!

Inga kommentarer: