måndag 27 oktober 2008

Värdelös shopping!

Nu har jag varit i varenda affär av intresse i den här sketna hålan. Jag har inte hittat ett enda plagg eller en endaste liten sko som har skapat ett ha-begär!

Jag får nog ställa in siktet mot Orlando Premium Outlet istället. Finns det inte några lackskor eller en smokingskjorta a la James Bond där så vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Istället för att handla själv har jag agerat shopingassistent till Cilla. För en stund sedan hängde jag in fem trevliga aftonklänningar i en provhytt samtidigt som hon gick lös i butiken...

*****

Jaha, nu fick hon en goodie bag bara för att hon handlade dyra märkeskläder. Det har jag aldrig fått. Jag ska nog göra en DO-anmälan. Jag känner mig kränkt!

*****

Nu ska jag ta min järnhäst och bege mig hemåt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får vad man förtjänar, som man brukar säga. :-)

Om jag inte minns fel så var det någon som fick en stor kasse med kläder hemfraktade på cykel för någon vecka sedan.