söndag 26 oktober 2008

Ännu en helg är nu avklarad

Det är galet vad tiden går snabbt!

*****

Igår var vi hemma hos Dave Grohl-skägget och firade att han i veckan fyllt 40 år. Alla vuxna drack vin och käkade snittar. Jag däremot byggde lego med sonen i huset. När två-åriga Julian tröttnade på legot hamnade vi i stället framför datorn och gjorde det som Julian gillar bäst. Vi tittade på Foo Fighters på Youtube! Efter en timme framför datorn kröp junioren upp i mitt knä och slocknade direkt.

Strax därefter åkte jag och Cilla hem och gosade ner oss i soffan.

*****

Idag har vi inte gjort någonting. Det har städats lite men mer än så har vi inte orkat med...

*****

Det är bara fem arbetsdagar kvar! I veckan som kommer måste jag shoppa lite. Ska hitta ett par lackskor, ytterligare en knytfluga och en schysst smokingskjorta.

Om två veckor har båten lagt ut! Skepp o'hoj!!!

*****

Nu ska jag sova!

Inga kommentarer: