fredag 31 oktober 2008

S E M E S T E R ! ! !

Då var den sista arbetsdagen innan avresan till Staterna avklarad!!! Wohoo!!!

*****

Innan jag gick från kontoret passade jag på att förtydliga att jag inte kommer att sitta i min stol på ett tag. På väggen bakom mitt skrivbord satte jag upp tre A4-papper med information om kryssningen. Dessutom ställde jag en skylt på mitt skrivbord att jag inte är på plats igen förrän den 18 november. Jag passade även på att rita en palm och skriva S E M E S T E R på min whiteboard.

Förhoppningsvis är det nån som irriterar sig på det :-D


In your face! Mohahahha! :-D

*****

Nu ska jag leta vidare efter ett hotell i närheten av Miami Beach där vi kan bo två nätter innan vi kliver ombord på båten. Därefter ska jag gå igenom alla de aktiviteter som Royal Carribean har på båten och på alla de ställen där vi lägger till.

Jag ska försöka hinna med lite av varje. Snorkling är tydligen ett måste när vi är i Cozumel, Mexico. Sthlm-Brian påstår det i alla fall =)

*****

Under helgen ska väskorna packas. Det viktigaste att ta med sig är ju badbrallorna och smokingen!

*****

Imorrn ska vi till svärföräldrarna och fira svärmor som passar på att fylla 60 när vi semestrar! Grattis i förskott svärmor!!!

*****

Hur bra känns inte det här!? Bilden är tagen på adressboken som finns på Myndighetens intranät.


Jag måste ju bara skriva det igen: In your face!!!

*****

Skriver mer under helgen!

Inga kommentarer: