lördag 27 september 2008

Uppdrag: Planera resa...

Nu har vi planerat lite inför resan i november. Eller ja... Planerat och planerat... Vi har i alla fall pratat om att vi ska åka till Miami, Orlanda und zu weiter.

*****

Ikväll har jag bekantat mig med blivande reskamrat Patrik. En riktigt trevlig prick på alla sätt och vis! Det ska bli riktigt trevligt att resa med hela familjerna Hellqvist/Talläng.

*****

Fru H deklarerade tidigt under kvällen att fördrinken skulle göra falla mig i smaken. Jag befarade det värsta och stålsatte mig inför ett par svåra sambocashots, alternativt ett par giftiga Galliano Hot Shots... Men ack så förvånad jag blev när det dök upp en alldeles lagom sval Dom Pérignon! Tack Lola!

Det var inte utan att jag inombords sjöng "Alla vi som älskar Lola klappar nu! *klapp klapp*" när flaskan korkades upp! Med såna dryckesvanor kan det inte göra annat än att lova gott inför resan!!! ;D

*****

Om fem veckor och två da'r så är vi mer eller mindre på väg till Staterna med förhoppningar om ännu mer Dompa och Kubaner i överflöd! Man får väl drömma och hoppas, eller!?

*****

Nu är det dags att krama kudden! Natti natti!

1 kommentar:

Lola sa...

ja e grymt impad av att du lyckades slänga ihop detta kl 04,00. haha, bra jobbat. själv nannade man kudden redan innan man kommit i säng..
Skönt att jag nu satt status på denna resa.. haha, kommer bli svårt o slå..
Tack för en super trevlig kväll. ser fram emot våra äventyr tillsammans..
kram Lola & p