söndag 20 april 2008

Fredagen var hur bra som helst

Vi avslutade fredagen på den fantastiska restaurangen Sun Cafe. Jag provade barracuda till varmrätt och creme brule till efterrätt. Det var hur gott som helst! Cilla åt kyckling och mumsade därefter i sig en jordgubbsmilkshake, den var mycket bättre än mjölkskaken på McDonalds!

*****

Igår slappade vi bara. Jag skulle ha bokat in en snorkeltur till idag men jag missade tjejen som jag skulle ha bokat resan hos. Vi får se om jag tar snorklingturen på måndag istället...

*****

Igår åt vi middag i hotellrestaurangen. Jag åt chap choy, nudlar och wokade grönsaker. Cilla käkade en tonfiskmacka... :-S

Efter middagen gick vi på spa igen. Jag fick en ansiktsbehandling och 30-åringen fick massage :)

*****

Det är inte många dagar kvar för oss här på Langkawi... På tisdag klockan 12.30 bär det av till KL.

På torsdag kl. 08.50 går flyget hem till Sverige. Snart är det väl dags att få lite resfeber och ångest över att man snart sitter vid skrivbordet på jobbet igen...

*****

Idag har jag åkt på magont för första gången på semestern så det blir nog vila större delen av dagen.

*****

Av någon anledning så kan jag inte längre koppla upp telefonen mot trådlösa nätverk så det blir nog inte så många fler inlägg under semestern.

Inga kommentarer: