torsdag 24 maj 2007

Jaja...

Efter enorma påtryckningar från en kille på jobbet... ehum, hur lät det där nu då?!

Har, nu på morgonen, mottagit klagomål/synpunkter från en kollega som inte är helt tillfreds med att jag inte skrev någonting på bloggen igår. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!!!

Ska springa iväg på ett litet möte nu men jag återkommer senare med ett nytt inlägg.

****************************************

Bästa rockplattan på länge:

Mustasch - Latest version of the truth

****************************************

Hääääärligt!!! Har handlagt ett endaste litet ärende idag. Känner mig numer som IT-enhetens kontakt med verkligehten. Har fått "medla" mellan IT och handläggarna hela långa dagen idag!

Sitter och tar emot felrapporter gällande fel i vårt nya brevhanteringssystem. Det blir lite extra spännande när man får felrapporter av den här karaktären:

"Jag får upp ett felmeddelande på rutan när jag försöker skicka ett brev, vad är det för fel?"

Det är då som det är som enklast att felsöka... *sucka*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hrmmmfff.
Nu är det så att killen på jobbet vet att du skrev inlägget efter mötet, alltså så far vår käre Henke med osanning på den egna bloggen. Skämmes tamejfan.

Anonym sa...

Kryper till korset och ber ödmjukast om ursäkt.
Bortse helt från föregående inlägg.

Henke sa...

Trams! Det är tidsangivelsen i bloggen som är åt fanders...

Anonym sa...

Vad är trams? Den ödmjuka ursäkten eller att påtryckaren inte alls kröp till korset.