tisdag 22 maj 2007

Finns det bloggregler?

Har precis fått i läxa av mig själv att ta reda på om det finns bloggregler!


  • Hur ofta skriver man nya inlägg?

  • Ska gamla inlägg editeras så fort man kommer på något man vill skriva ned?

  • Bör man använda ett korrekt skriftspråk eller är det coutume/kutym att använda sig av talspråk?

Så många frågor, så få svar! Alla ni erfarna bloggare "där ute" får mer än gärna komma med tips och trix.

Har precis spenderat den senaste halvtimmen med att lägga över bilder från digitalkameran till datorn. Hittade en fantastisk bild som jag bara måste dela med mig utav.


När jag och Cilla slet ner bröstpanelen i köket hittade vi en tapet som är, ehum... annorlunda I guess.

Vet inte om jag tycker att den är skitful eller fantastiskt vacker. Den gör sig bra på bilden men tänk er en halv köksvägg med det här motivet. Botanikerporr när den är som bäst/värst!!!

Tog mig lite tid att lägga upp en lista med mina senast lästa böcker. Kan rekommendera dem alla!

Sist men inte minst The Best of Homer Simpson! "Le Grill, what the hell is that?!" *garv*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Jag tycker att tapeten är jättetrevlig. Den kanske går att få upptryckt i hela tapeter så att ni kan sätta upp dem i hela köket! moahahaha!

Anonym sa...

Denna tapet borde sitta i den lilla kända amerikanska basens toryrkammare (guantafrlllsnnnrr)...eller kanske inte. Folk skulle nog babbla mer osammanhängade, eller kanske i tungor,än vad som kanske skulle vara syftet. Jag tror att den hänger i den kända pastor Ekmans sovrum.