tisdag 13 januari 2009

Svåra frågor...

När man ligger hemma och är dödligt sjuk (läs: har influensan) så är det många av livets stora frågor som dyker upp i skallen...

#1 - Är det värt £20 i frakt för att få UPS att flyga en Burberrytröja från UK hem till mig? Jag har hittat en tröja på rea som jag föll för i när vi var i USA men då tyckte jag att den var för dyr. Nu kostar den halva pengen, inklusive frakt...

Det är inte någon som ska till UK den närmsta tiden?

#2 - Ska jag köpa en ny mobil? Jag är jättesugen på en HTC Touch HD. Kan du fixa ett bra pris på den Lola?! ;D

#3 - Hur kommer det sig att ett mobilt bredband kostar nästan gratis hos vissa operatörer när man får betala ca 15 kr/MB när man surfar via mobilen - hos samma operatör, i samma nät... Jag får inte riktigt ihop det. Den som sitter inne med svaret får gärna delge mig det!

*****

Imorrn är det nog dags att återvända till kontoret, om jag inte blir dålig under natten dvs.

*****

Vi ses och hörs!

Inga kommentarer: