tisdag 20 januari 2009

Lite av varje

Tack så jättemycket Emilie och Sara på internetbutiken hos Telenor! Servicen har varit suverän! Igår fick jag de hett eftertraktade sms-vantarna som jag har suktat efter. Det känns som att livet är näst intill komplett nu när jag har dessa sms-vantar i min ägo...

*****

En liten sak slog mig idag när jag satt och kvalitetsgranskade Myndighetens e-postsvar till våra kunder. Om man skriver ett e-postsvar som innehåller flera stavfel och mottagaren av svaret är dyslektiker, har man kundanpassat svaret då?

*****

Idag har vi hittat tapeten som vi ska ha på fondväggen i vardagsrummet. Det mest fantastiska med det är att vi faktiskt var överens! Det blir en skithäftig Midbec OnOn-tapet. Det kommer att bli hur snykkt som helst!

*****

Till salu: HTC TytnII! Pris 2500:-

Kom å köööp!

Inga kommentarer: