torsdag 29 januari 2009

En riktigt skitdag!

Fy f-n för folk som inte håller snattran när de borde göra det. Jag lyckas väl häva ur mig korkade kommentarer ibland men som tur är inträffar det inte lika ofta som när vissa andra öppnar käften...

Hade jag inte haft den där spärren som folk påstår att man har hade jag kastat mig ut från kontorets tredje våning idag för att komma undan alla pantade kommentarer och floskler som en person hävde ur sig...

Följdaktligen blir dagens ordspråk:

Tala är silver men jag föredrar att du håller käften stängd...

*****

Det känns lite bättre nu när jag har avreagerat mig lite...

*****

Nu är det dags att äta middag. Sen ska vi åka över till The Hellqvist Mansion och montera möbler.

Tjingeling golfsving!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Tjingeling!!!
Intressant det där... Hur en del tror sig få kläcka ur sig vad som helst, när som helst... Sen kan dom vara snabba på att påpeka om andra gör så... Fantastiskt vad vi är bra!!
Hälsa och Kram

Carina - den gråa pippin sa...

Du har en utmaning att hämta hos mig - välkommen

Lola sa...

Bitterhet råder=)